tirsdag 25. juni 2013

D/S Louise Restaurant og Bar + lillebror Albert Bistro


For en liten stund siden ble jeg invitert med på åpning av to resturanter på Aker Brygge. Det var Louise og Albert som hadde fått en real make-over og var klare for nyåpning. Jeg kunne selvfølgelig ikke takke nei og satt kursen rett mot brygga. Der møtte jeg også en god gjeng med matbloggere og vi koste oss masse med god mat og god drikke. Matbloggere er en hyggelig gjeng og jeg gleder meg allerede til neste gang vi møtes!

Restaurantene var satt opp med buffeter i alle kriker og kroker. Til og med på kjøkkenet! Det var en haug servitører som bar på både mat og drikke. Ja, det var rett og slett mye mat. Mye god mat.

Jeg fikk smakt på mange spennende kombinasjoner og mye norsk mat. Herlig. Men desverre har jeg ikke mye bilder eller mye informasjon om det som var på menyen. Jeg gleder meg derimot til å dra tilbake i løpet av sommeren!


Her er en oversikt over bloggerne som var med:



Takk for en herlig kveld alle bloggere som var med! Og takk til matbloggsentralen for invitasjon :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...