tirsdag 30. oktober 2012

Kylling med pastinakkmos og stangselleri + test av stavmikser


Det finnes noen fordeler med å være matblogger. Vi får være med på kurs og matopplevelser og fra tid til annen blir det også spørsmål om produkttesting av ulike slag. Det er ikke ofte jeg har sagt ja til det, men jeg kunne ikke dy meg denne gangen. Jeg har derfor testet ut Electrolux sin nye stavmikser “Ultramix Pro”. Fra før av har jeg en Bodum stavmikser, så mitt testgrunnlag har vært basert på forskjellen mellom de to.

Jeg vil også påpeke at jeg ikke har forpliktet meg til å si noe positivt om produktet, min forpliktelse har kun vært å si min ærlige mening.

I tillegg til produkttestingen har jeg laget kylling med pastinakkmos og stangselleri. Det er en spinn of på DENNE oppskriften som jeg har lagt ut tidligere. Det eneste som er å forandre er å fjerne pæren og tilsette to stenger med selleri.

Så til min mening om den nye stavmikseren. Det første jeg likte med den var at det var veldig enkelt å ta av og på staven og bytte mellom visp og stav. Den andre jeg har er litt mer kronglete på det punktet. Jeg likte også at den har en stor tilhørende minihakker og beger. Større enn det jeg er vant til og det gjør det litt enklere å lage mat i store porsjoner, som jeg ofte gjør.

Den virket også solid og kraftig, og jeg har egentlig ikke noe negativt å si. Om du er ute etter en stavmikser kan jeg absolutt anbefale denne, selv om den er noe dyrere enn stavmikseren jeg har fra før.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...