søndag 1. juni 2014

Jordbærmojio


Da var søndagkveld her igjen. En ny uke er snart over, og straks er det mandag morgen. Dette uken har det skjedd mye, og det er lenge siden det har kommet et nytt innlegg på bloggen. Jeg har fått levert oppgaven min. Hurra for det! Og nå gjenstår bare mulig eksamen. I tillegg har jeg begynt i jobb, så jeg har nok å finne på framover fortsatt.

Uansett. Nå er det endelig sommer, det er sol og knallvær. Jeg feirer derfor med denne herlige jordbærdrinken. Ha en knallfin uke!

Dette trenger du:
Jordbær, renset
Mynte
Lime, saft
Rom
Spirte
Isbiter

Slik gjør du:
Ha jordbær, mynte, rom og lime etter ønske i en blender. Kjør til en jevn blanding. Smak til med sprite og server med isbiter.


Enjoy!

1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    FadoExpress là một trong những top công ty chuyển phát nhanh quốc tế hàng đầu chuyên vận chuyển, chuyển phát nhanh siêu tốc đi khắp thế giới, nổi bật là dịch vụ gửi hàng đi nhậtgửi hàng đi pháp uy tín, giá rẻ

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...