lørdag 2. juni 2012

Hamburger med rødløk, gressløk og BBQ-saus


I går la jeg ut en oppskrift på hjemmelaget BBQ-saus som ble helt fantastisk. Og mens jeg lagde den tenkte jeg at det måtte bli en ypperlig smakstilsetning i hjemmelagde burgere, og jeg hadde rett. Disse burgerne ble utrolig gode og som vanlig er de veldig enkle å lage. Kanskje et tips til grillmaten i helgen?
Dette trenger du:
400 g karbonadedeig
1 liten rødløk
Gressløk
Pepper
3-4 ss BBQ-saus

Jeg serverer med salat og hjemmelaget foccacia.



Slik gjør du:
Bland alle ingrediensene sammen og form til 4 burgere.


Stek i panna eller på grillen til de er gjennomstekt. Det tar ca 3-5 minutter på hver side.


Så skal det bare nytes med godt tilbehør!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...