fredag 11. april 2014

Produkttest av Pyrex classic non-stick metallserie

Påskekaka bakt i brødform fra pyrex
Jeg har fått i oppdrag å teste ut metallserien fra Pyrex. Dette er en kjøkkenserie i non-stick metall til en rimelig penge.

Jeg har testet ut Springform (24 cm) og brødform (26 cm). Produktene er non-stick og trengs derfor ikke å smøres, noe som er et stort pluss. Når jeg prøvde brødformen til den nye påskekaken kunne den enkelt vippes ut uten smøring, og uten bruk av kniv for å skjære løs kantene. Det fører til en bedre bakeresultat og uten kniv i formen varer de nok garantert lengre. Jeg syns dessuten at 5 års garanti vitner om god kvalitet.


Jeg liker spesielt godt håndtakene på brødformen. De gjør det veldig enkelt å ta formen ut og inn av ovnen med grytekluter uten at tommelen havner oppi formen.

Sist men ikke minst tåler formene oppvaskmaskin, som gjør opprydningen etter baking mye enklere.

Innlegget er skrevet som ledd i et samarbeid med Pyrex.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...