tirsdag 1. april 2014

Salsa med smak av karibien


Jeg savner karibien og Key West. Sol, sommer og late dager. Is, snorkling og mye god mat. Det jeg kanskje savner aller mest var den himmelske frukten, og spesielt den fantastiske ananasen. Jeg har aldri smakt bedre. Her i forrige uke ble savnet så stort jeg bare måtte lage noe som kunne minne meg om all den fantastiske maten vi fikk på ferie. Sånn ble denne salsaen til. Kjempegod til fisk eller grillmat f.eks.

Dette trenger du (2 personer):
1 boks kidneybønner
1 mango, i terninger
3 vårløk, finhakket
1/2 ananas, i terninger
Koriander, grovhakket
1/2 lime, saften

Slik gjør du:
Skyld og rens bønnene. Bland alle ingrediensene og smak til med limesaft. La salsaen stå å godgjøre seg litt mens du lager resten av måtidet.


Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...