søndag 5. februar 2012

Cocktailparty

I går kveld var det cocktailparty. Det var utrolig morro! Alle kom og hadde med seg ingredienser til hver sin drink, og da fikk jeg smakt på masse jeg aldri har smakt på før. Jeg hadde lagt cocktailgele som jeg syns ble ganske gode. Jeg brukte bringebær og appelsingele og byttet ut 1 dl vann i hver av pakkene med 1 dl vodka. Da ble de ikke for sterke og de stivet fint når jeg lagde dem.


Som mat lagde jeg potetbåter med hvitløksdipp, salsa og guacamole til nachos, kjøttboller og oreokake. I tillegg hadde jeg et par slag med lefser fra bestemor og frøken Frøvoll hadde med seg veldig gode pizzasnurrer som ble en stor slager! Jeg skal få blogget om de forskjellige rettene sånn litt etterhvert. Fikk dessverre ingen gode bilder av sluttresultatet på alt når det sto på bordet. Det ble jo borte så fort!



I dag blir det en rolig søndag med masse filmkos. Godt det innimellom også. Håper alle har hatt en strålende helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...