søndag 18. november 2012

Spiselige julegaver


Snart er det jul igjen og det er mange gaver som skal gis bort. Jeg syns det er veldig hyggelig å gi bort noe man selv har laget, og i fjor var det stor suksess! Da lagde jeg konfekt til foreldre og besteforeldre og jeg tror det falt godt i smak. Derfor blir det flere spiselige julegaver på bloggen fram mot jul.

Som sagt lagde jeg litt forskjellig til jul i fjor, og det er ikke bare på juleaften det er hyggelig å gi bort noe, men det kan også være fint å gi noe godt i vertinnegave før jul. Når jeg ser tilbake på innleggene i fjor er det utrolig å se hvor mye bedre bildene har blitt. Kanskje det har noe å gjøre med at jeg ikke lengre bruker mobilkamera?


Som vertinnegave kan jeg anbefale å bake en julekake. Ingenting slår en nystekt julekake med brunost på spør du meg. Biscotti er også en gavesuksess, men det er også fint å ha noen på lur hvis man får uventet besøk før jul. Jeg falt veldig for biscotti forrige jul, og vet jeg skal prøve ut flere varianter før jul i år.

Favorittene fra i fjor var helt klart sjokoladekaramell og sjokoladetrøffel. De har jeg blitt spurt om å lage igjen, og det kommer jeg til å gjøre også.

http://2.bp.blogspot.com/-frJRs1XLbMo/TuEN01Wl-4I/AAAAAAAAAGU/0M9XSi0yKyw/s1600/20111208_200717.jpg

Fikenbollene ble også godt mottatt og det blir nok flere av dem til jul også. I tillegg gleder jeg meg masse til å prøve ut nye oppskrifter!

Alle spiselige julegaver på bloggen kan du finne HER.

Jeg ønsker alle fantastisk god julebaking og håper dere finner noe her på bloggen som frister!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...