torsdag 21. mars 2013

Påskekos


Snart er påsken her og det er mye å glede seg til. Ferie og familietid er en av dem. Forhåpentligvis det det også fint vær, noe godt å lese på og mye god mat. Jeg vil derfor dele med dere mine påskefavoritter som jeg syns er et must på påskefjellet eller som en del av bypåsken!

Påskelammet på med og lammestek eller lammekoteletter er utrolig godt!


Scones er utrolig deilig til påske frokosten. Raskt og enkelt å lage!


Jeg regner med at mange av dere har tenkt dere ut på ski i påsken og da syns jeg dere skal prøve matmuffins som turmat. Varm de gjerne litt på bålet :)



Og tilslutt må man jo ha noen godt til påskekrimmen. Og hva er vel da bedre enn hjemmelaget påskemarsipan?


Eller er det også mye annet som er godt nå en har ferie. Se f.eks under frokost og lunsj for mange gode tips til de deilige lange frokostene og lunsjene som man kan han når man er på ferie.


God påske! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...