mandag 4. mars 2013

Tur til Barcelona med mye god mat!


Nå er jeg tilbake igjen etter en fantastisk tur til Barcelona. Jeg og min søster dro nedover for å besøke vår kusine som bor og studerer der nede. Min søster hadde akkurat bursdag og i gave fikk hun turen. Vi gledet oss masse til å se en ny by og til mange nye opplevelser!

Og jeg må si turen absolutt levde opp til forventningene. Vi bodde mitt i byen og det var gangavstand overalt. Vi fikk sett mye og spist masse god mat. Jeg må si jeg ble litt skuffet over den kjente mathallen, men jeg fant flere andre markeder og mathaller som var helt fantastiske. I tillegg ble det også mange flotte restaurantbesøk. Jeg har skrevet ned navn på de jeg likte best og husker godt hvor på kartet de befant seg, så gleder meg til å komme tilbake!

Tilslutt legger jeg ved noe bilder fra turen. Håper alle har hatt en fin helg og fin vinterferie :)


Frokost på den lokale kafeen

Innimellom all shoppingen var det godt med kakao med krem og karamellsaus

Det må alltid en nutella crepe til også.

Tapas på en søt liten restaurant

En crepe til - fordi det er helt fantastisk! 

En helt himmelsk bakeribod i en av mathallene vi var innom

En av fiskediskene i mathallen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...