fredag 25. mai 2012

Foccaciasandwich med laks og smøreost


Du vet det har blitt sommer når du kan sitte ute kl 9 om morgenen og nye en god frokost i sola. Det er helt fantastisk, og jeg koser meg masse i det fine været. Men det eneste problemet med varmen som jeg har er at man aldri har lyst på noe særlig mat, og hvert fall ikke varm mat. Så her kommer et lite tips til en god lunsj, eller middag for den saks skyld i varmen. Håper alle får en fantastisk fin dag i sommersolen!

Dette trenger du:
1 porsjonsfoccacia
Røkt laks
Smøreost, jeg syns Philadelphia med urter og hvitløk er fantastisk
Salat etter ønske, jeg liker det enkelt med litt isberg og agurk


Slik gjør du: 
Varm gjerne foccaciaen litt i ovnen eller på grillen og du skal ha det som en middag eller har lyst på noe litt varmt. Så er det bare å smøre på og nye med et glass appelsinjus til.


God pinse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...